Nu går vi

3 dec tig hon 7 steg hon har gått några steg innan men nu har hon de under kontroll. Ganska nöjd tjej, igår lärde hon sig även att klappa händer. Igår natt låg hon och sov bredvid pappa på en madrass på golvet, hon brukar ligga bredvid mig med nu låg hon bredvid en tyngre sovande Andreas. Så när jag vaknade på morgonen och kollar ner på golvet så var hon borta. Humm kanske har Andreas lagt henne i sin säng, nope.
-men herregud var är hon har hon rullat in under sängen?... Nope
Va i hela friden är mitt barn? Bank vink bink hörs från vardagsrummet. Jag rusar upp och ser en lycklig Lova rota runt bland sina leksaker. Hur länge hon har varit uppe har jag ingen aning om men hon har hunnit riva ut de mesta av sina leksaker och spridit ut dem över golvet, båda våra telefoner som legat på bordet är numera på golvet lite kladdigare... Kanske 30 min kanske 1h??? Tur att de inte hände någonting och hon var hur nöjd som helst lilla busen.
Nåväl mamma är här nu och roar oss, Andreas jobbar och är borta till på Lördag.

Kommentera här: